westandaway.blogg.se

Canada calling

Publicerad 2015-09-19 00:22:42 i Allmänt,

Min kära mor bad om en reseblogg och en god dotter som jag är så skapade jag en.
Vet ännu inte riktigt hur mycket jag kan eller orkar skriva, men jag ska försöka!
 
Efter ungefär ett dygns resa så kom jag fram till Vancouver igår vid 18-tiden och möttes av en väldigt peppad Paula. När vi rest till hennes bostad så visade hon runt mig på sitt campus och sen gick vi och träffade hennes gäng på The Pit (tydligen stället man hänger på). 
 
Idag så ska vi åka in till själva staden Vancouver och se vad den har att bjuda på. Det blir kul!
 
Tjingeling!
 
Paulas lilla studentrum som hon är vänlig nog att dela med mig. 

Kommentarer

Postat av: Kusin H

Publicerad 2015-09-19 07:37:12

Ouiiiiiiii 👏❤️ hoppas verkligen du får det bra ovee there 😘 kusin H

Svar: Tack kusse! Over there levererar väldigt bra än så länge!
westandaway.blogg.se

Postat av: G-mor

Publicerad 2015-09-19 09:26:41

Vad klok en av dina mammor är! Jag är också klok som sitter under en tall i Harmångerskogen och ändå lyckas skriva till Canada! Saknar dig redan!

Svar: Det är skickligt gjort! Ja, men så länge jag skriver här så är det ju nästan som att jag är hemma, eller hur?
westandaway.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-19 19:10:20

Tack för det!
Som du redan ser har jag spridit det till hela tjocka släkten! 😃
Mamma S.

Postat av: MammaS

Publicerad 2015-09-19 19:13:25

Varför syns inte mina kommentarer????

Svar: De syns! :-*
westandaway.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela