westandaway.blogg.se

Down town

Publicerad 2015-09-19 20:55:00 i Allmänt,

God morgon! (Kl 11:32)
 
((Närå, jag har faktiskt varit vaken sen 10.))
 
I går var en mycket rolig dag! Vi skulle som sagt utforska staden, och eftersom den är så stor började vi med Down Town. Jag kände mig verkligen som en turist som gick runt och tog kort på allt, men det var så mycket som var vackert! Precis så nordamerikanskt höstigt som man kunde föreställa sig. 
 
Försök till att visa de breda gatorna, höstträd längs vägarna och höga byggnader.
 
Egentligen gjorde vi inte så mycket mer än strövade runt och kollade på grejer och satt och fikade på café. Och så köpte jag förnödenheter som schampo och sånt, jag kan ju inte snylta på Paula hur länge som helst!
 
På kvällen så gick jag, Paula och Madde till en ölfest och åt middag. Ölen var ingen höjdare, inte ens Öldrickaren Paula gillade den, så du behöver inte oroa dig mamma. Allt gick mycket lugnt till! 
 
Paula och Madde.
 
Vancouver by night.
 
Idag var planerna egentligen att vi skulle åka till Grandville Island, och gå på en food market. Dock så regnar det väldigt mycket, så vi kanske skjuter på det. Vi får se.
 
Det var allt för nu!
 
PS: om ni går tillbaka till förra inlägget så kan ni se hur jag svarat på era kommentarer. Ja, det kanske var ett självklart tips, men man vet ju inte, ni är ju föräldrar!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kusin H

Publicerad 2015-09-19 21:35:25

Woooow vilka bilder! Är det ett rymdskepp till höger på stadsbilden?? 👽

Postat av: MammaS

Publicerad 2015-09-20 19:56:45

Och varför har Rymdskeppet ett nät upptill?? För att fånga människobarn?!? Aktarej!

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-09-22 19:04:30

Hjälp, jag har blivit infång...ng...

Postat av: MammaS

Publicerad 2015-09-30 21:56:17

Och det var det sista hon skrev...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela